AccueilFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion

Forum de graphisme, codage et game design proposant des tutoriels, astuces, libres services et commandes dans les domaines de l'infographie amateur, de l'intégration web (HTML et CSS essentiellement) ainsi que dans la conception de RPG sur forum.

Avis sur un premier codage ? :3

Partagez
    Viou
    FémininAge : 28Messages : 177

le Lun 28 Aoû 2017 - 22:34

Bonjour ! Voici mon premier codage pour une ami, qu'en pensez-vous ? Manque-t-il quelque chose ? ^^ Merci pour vos avis :3

Ton petit titre
    ft. TOI OU LUI

Exsistit autem hoc loco quaedam quaestio subdifficilis, num quando amici novi, digni amicitia, veteribus sint anteponendi, ut equis vetulis teneros anteponere solemus. Indigna homine dubitatio! Non enim debent esse amicitiarum sicut aliarum rerum satietates; veterrima quaeque, ut ea vina, quae vetustatem ferunt, esse debet suavissima; verumque illud est, quod dicitur, multos modios salis simul edendos esse, ut amicitiae munus expletum sit.Has autem provincias, quas Orontes ambiens amnis imosque pedes Cassii montis illius celsi praetermeans funditur in Parthenium mare, Gnaeus Pompeius superato Tigrane regnis Armeniorum abstractas dicioni Romanae coniunxit.Et Epigonus quidem amictu tenus philosophus, ut apparuit, prece frustra temptata, sulcatis lateribus mortisque metu admoto turpi confessione cogitatorum socium, quae nulla erant, fuisse firmavit cum nec vidisset quicquam nec audisset penitus expers forensium rerum; Eusebius vero obiecta fidentius negans, suspensus in eodem gradu constantiae stetit latrocinium illud esse, non iudicium clamans. Et Epigonus quidem amictu tenus philosophus, ut apparuit, prece frustra temptata, sulcatis lateribus mortisque metu admoto turpi confessione cogitatorum socium, quae nulla erant, fuisse firmavit cum nec vidisset quicquam nec audisset penitus expers forensium rerum; Eusebius vero obiecta fidentius negans, suspensus in eodem gradu constantiae stetit latrocinium illud esse, non iudicium clamans. Et Epigonus quidem amictu tenus philosophus, ut apparuit, prece frustra temptata, sulcatis lateribus mortisque metu admoto turpi confessione cogitatorum socium, quae nulla erant, fuisse firmavit cum nec vidisset quicquam nec audisset penitus expers forensium rerum; Eusebius vero obiecta fidentius negans, suspensus in eodem gradu constantiae stetit latrocinium illud esse, non iudicium clamans. Et Epigonus quidem amictu tenus philosophus, ut apparuit, prece frustra temptata, sulcatis lateribus mortisque metu admoto turpi confessione cogitatorum socium, quae nulla erant, fuisse firmavit cum nec vidisset quicquam nec audisset penitus expers forensium rerum; Eusebius vero obiecta fidentius negans, suspensus in eodem gradu constantiae stetit latrocinium illud esse, non iudicium clamans.

by Esca for Lichy
    Illeanëlia
    FémininAge : 31Messages : 85

le Jeu 28 Sep 2017 - 15:19

très joli codage je ne pense pas qu'il y manque quelque chose pour ma part
    Onyx
    FémininAge : 23Messages : 3047

le Jeu 28 Sep 2017 - 17:00

Salut!

Premièrement, c'est un joli rendu, bien joué Wink

Pour ce qui est des points à améliorer, voilà les 2 points les plus importants selon moi :

1. Il faut fermer tes balises correctement. Tu vois comment tu as le symbole dans ton codage? C'est parce que tu n'as pas refermé toutes tes balises. Il y a encore 2 "div" ouvertes à la fin du codage que tu n'as pas refermées.

2. Mélanger le bbcode [ balises ] et le html < balise > est une mauvais idée. La balise [ center ] est à remplacer par < center > et la balise [ list ] est à remplacer par < ul >.

Viou
    FémininAge : 28Messages : 177

le Mer 18 Oct 2017 - 17:44

Hello !
    Merci pour vos réponses, et merci de m'avoir précisé ces erreurs Onyx, j'y prendrais garde à l'avenir. :3
    Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Sam 18 Nov 2017 - 16:51